הובלות – טיפים ועצות טובות

Posted by admin_intermoovers
Category:

הובלות באשדוד – הכול על אודות שירותי ההובלה

יש חברות הובלה המציעות רק שירותי הובלה ללא אריזה ויש המציעות  גם שירותי  אריזה ופירוק או רק אחד מהשירותים. גם כאשר החלטתם לארוז את הדירה לבד, חשוב לברר האם חברת ההובלה מספקת לכם את כל שירותי האריזה, ארגזים, קרטונים, גיליונות פץ פץ ועוד. יש לברר היטב האם שירותים אלו כלולים במחיר ההובלה או יש לשלם עליהם בנפרד.

כאשר אתם מחפשים הובלות באשדוד או בכל מקום, יש לבחור רק חברה בעלת פוליסת ביטוח המכסה גם את החפצים המועברים וגם את הפועלים. אם יקרה נזק לרכוש שלכם או אם חלילה אחד הפועלים יפצע בעת ההעברה, חברת הביטוח תהיה האחראית לפיצויים.

לפני שאתם בוחרים חברת הובלות באשדוד, רצוי לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים על בסיס נתונים שווים. לעתים תופתעו מפער המחירים. גם באתרי האינטרנט העוסקים בתחום של הובלות, תוכלו לקבל מידע עדכני ואמין על אודות חברות ההובלה המומלצות באזור המגורים שלכם.

 

הובלות באשדוד  – חמישה טיפים מועילים

כדי לארוז את החפצים לפי סדר החדרים ועל כל ארגז לרשום את שם החדר שאליו מיועד הארגז. רצוי גם לפרט בכלליות את תכולת הארגזים כדי להקל על הארגון ועל הפירוק בדירה החדשה.

את החפצים הכבדים כמו ספרים וכדומה רצוי לארוז בכמה ארגזים קטנים וחזקים. ספרים, לדוגמה, הם חפצים כבדים, אם תארזו אותם בארגזים קטנים יותר תצליחו להקל על המובילים.

כאשר אתם מחפשים הובלות באשדוד, לבית או למשרד, בקשו להיות ההובלה הראשונה באותו היום. באשדוד יש פקקים רבים העלולים לעכב את ההובלה. אם תהיו ההובלה הראשונה ביום, תצליחו להקדים את הפקקים וגם הפועלים יהיו עדיין רעננים ובעלי מרץ רב.

מספרו את הארגזים  וזכרו את המספרים. לאחר שתגיעו אל הדירה החדשה ספרו שוב את כל הארגזים וודאו שאף ארגז לא אבד.

מחפשים חברה בתחום של הובלות באשדוד? בקשו המלצות מחברים או מידידים שעבדו עם חברות הובלה והיו מרוצים.  חשוב לדעת כי שוק ההובלות הוא שוק פרוץ ועובדים בו מובילים רבים זמניים ובלתי מקצועיים.