הובלת מטענים גדולים, כבדים, מסוכנים, משותפים ובעלי מידות חריגות

Posted by admin_intermoovers
Category:

1. הובלת מטענים גדולים ומטענים בעלי מידות חריגות

אם קיים הצורך להעביר מטען שמידותיו אינן מאפשרות את ההובלה במכולה סטנדרטית או בקרון נגרר, אנשי המקצוע של חברת “International mooves” יעזרו לכם לבצע הובלה זו. אנו מבצעים הובלה מקצועית של ציוד, מבני מתכת ומכונות בעלות מידות גדולות. השילוב בין הניסיון הבלעדי בהובלות בינלאומיות של מטענים בעלי מידות חריגות, ציוד כבד ומטענים כבדים במיוחד נותן לנו את האפשרות להענות לכל בקשה ולהציע לכם אופציות ותנאים כדאיים של הובלת המטען.

2. הובלת מטענים כבדים

הניסיון הרב והציוד המיוחד שיש ברשותינו נותנים לנו את היכולת להוביל מטענים כבדים. בשביל ההובלה של המטענים הבלתי-סטנדרטיים מרובי המשקל ניתן להשתמש בפלטפורמה נמוכת שלדה. את ההובלות הכבדות האלה אפשר לבצע גם בכבישים המקומיים וגם בחו”ל. יש לקחת בחשבון כי על הובלת המטענים הכבדים בעלי המידות החריגות דרך הים או ברכבות מקשה עניין המועדים ובעיות שונות עם האריזה והקיבוע הבטיחותי של מטענים אלה. נוסף על כן, לא בכל מקום קיימים דרכי הגישה שמאפשרות לבצע את עבודות ההעמסה והפריקה במהירות וביעילות. השימוש במשאיות בדרך כלל אינו יוצר את הבעיות האלה.

3. הובלת מטענים מסוכנים

חברת “International mooves” מבצעת הובלה בינלאומית של מטענים מסוכנים מכל הסוגים. לביצוע ההובלות המסוכנות משמשים רכבים מיוחדים המצוידים בערכות המתאימות. המטענים מסווגים לפי קבוצות הסכנה לפי ההסכם ADR:

קבוצה 1 – חומרים ועצמים נפיצים;

קבוצה 2 – גזים דחוסים, מעובים או מומסים תחת לחץ;

קבוצה 3 – נוזלים דליקים;

קבוצה 4 – חומרים מוצקים דליקים;

קבוצה 5 – חומרים מחמצנים;

קבוצה 6 – חומרים רעילים ומידבקים;

קבוצה 7 – חומרים רדיואקטיביים;

קבוצה 8 – חומרים מאכלים;

קבוצה 9 – חומרים מסוכנים אחרים.

4. הובלת מטענים משותפים

התפתחות הקשרים הכלכליים בין המיזמים מגבירה את הצורך לא רק בהובלות תדירות של משלוחים גדולים של המוצרים, אלא גם במשלוח הדגמים הניסיוניים למטרת בחינתפם ואישורם. נפח המטען המועבר יכול להיות קטן יחסית, מה שהופך את ההובלה לבלתי-כדאית ומלווה בהפסדים. במקרים כאלה הפתרון הטוב ביותר הינו פניה לחברת הובלות מקצועית, שתאחד את מטענכם עם משלוחי המוצרים של החברות האחרות, המיועדים לשליחה באותו כיוון. שיטת הובלה זו מאיצה במידה ניכרת את תהליך ההובלה ומקטינה את עלות השרות.

להובלת מטענים משותפים פנו ל-“International mooves” ועובדי החברה שלנו יארגנו את המשלוח של מוצרכם במהירות ובתנאים הכדאיים ביותר.

להובלת מטענים מסוגים לא-סטנדרטיים משמשות משאיות, רכבות ואוניות. רשת הסוכנים הפרוסה בכל העולם מאפשרת לבצע הובלות מסוג זה מכל נקודה בעולם: מדינות המזרח התיכון והמזרח הרחוק, חבר המדינות, המדינות הבאלטיות, אירופה וסקנדינביה, אמריקה הצפונית והדרומית, אפריקה ואוסטרליה.

אנו בוחרים בקפידה את המסלול במטרה להקטין את עלות ההובלה תוך אספקת האמינות והבטיחות המקסימליות, מחשבים ומתכננים את אופני הקיבוע של המטען ודואגים לקבלת כל האישורים הנחוצים להובלה הבינלאומית של מטענים אלה.

לעמוד שילוח בינלאומי לחץ כאן