הובלת משלוחי מטען קטנים

Posted by admin_intermoovers
Category:

מלבד ארגון
ההובלות הבינלאומיות של משלוחי מטען גדולים חברת “International mooves” מציעה ללקוחותיה גם הובלה של המשלוחים הקטנים ושליחתם הפרטית גם בשטח ישראל וגם לחו”ל.

הובלת משלוחי מטען קטנים בישראל

על אף שתהליך הובלת המטענים בשטח ישראל הוא בעל היסטוריה ארוכת שונים ואינו מעורר שאלות מיוחדות, במקרים רבים מקשים עליו תנאים חיצוניים בלתי-רצוים. בראשם עומדות פקקי התנועה, שהפכו לתופעה שגרתית בישראל ויוצרות בעיה גדולה לחברות הזקוקות להובלה דחופה של המטען לשותפיהן.

אפילו מעבר דירה פשוט במקרים לא מעטים הופך לאתגר של ממש. חברתינו תקל על ביצוע של משימות ההובלה ומעברי הדירות. משלוחי המטען הקטנים מובלות כחלק ממטען משותף, וההובלות הדחופות – ברכבים קטני מעמס. סוגי התחבורה העיקריים שזוכים לשימוש נרחב בעת ארגון ההובלות בשטח ישראל הינם הרכבים המיוחדים.

הובלה של משלוחי מטען קטנים לישראל

אם אתם צריכים תוך זמן קצר לקבל משלוח מוצרים קטן מחו”ל, אין זה חובה להזמין תובלה נפרדת (למשל שיירת משאיות או מכולה). אנו מציעים הובלה לישראל של משלוחי מטען קטנים מכל הסוגים החל ממשטח אחד במטוסים,אוניות או משאיות מכל נקודה בעולם.

בכדי שתהליך ההובלה של המטענים הקטנים לא יגרום להפסדים או לבעיות עקב אי-העמידה בזמני האספקה, תבחרו את “International mooves” בתור השותף שניתן להפקיד בידיו משימה זו בלב שקט.

לעמוד שילוח בינלאומי לחץ כאן